7. jaanuar 2009

Ei saanud tood

Ei olnud onne mul proovipaevalt toole saada, ei teagi miks... Laks koik nagu vaga hasti, ei tekitanud mingit hullu segadust ega midagi. Mis seal siis ikka. Tanaseks sain uude kohta proovipaeva. Eks nais...
Ja eestlastega olen natuke kontakti saanud, et voib-olla on lootust saada nende kaudu hotelli koristajaks. See oleks koige parem, mida ma hetkel teha saakin. Ma isegi ei tea, miks ma selle jarele nii vaga igatsen. Uhe eestlase kaest on lootust ka normaalne tuba rentida Surfersites, tana ehk saan kokku temaga ja saab raakida sellest pikemalt... Oleks tore, sest mu praegune koht ikka uldse ei istu mulle... Saaks kiiresti too siis vahetaks veel kiiremini oma elukoha ja siis oleks elu ehk ilus...
Aga nagu alati, ma ei oska ju olevikus elada, kuid hetkel tundub, et ainult tookoht ja normaalne elukoht ongi vaid puudu, sest umberringi on paradiis!
Eile bussi oodates hakkas uks aafriklane raakima minuga jalle- ei saa aru, kuidas mul nende mustade poistega nii lihtsalt kontak siin tekib:D Tahtis mu telefoninumbrit saada, et ta oleks mu sober... See olukord lahenes hasti... ta andis mulle uhe telefoninumbri, kust voib-olla on lootust tood saada:)
Soovige mulle edu palun:)
Ja andke endist ka teada. Mulle tundub, et keegi ei loegi mu blogi enam?

4 kommentaari:

Margit ütles ...

Hei Triin!!! Mina käin kül siis:))

Minul on ka hetkel kõik hästi: sain matemaatilise analüüsi IIIndast osast läbi:)

Tervitused Paradiisi!

nana ütles ...

Äü;)
Märge:)
Edu.

Unknown ütles ...

Nädalas korra ikka vaatan :)

Unknown ütles ...

Soovin sulle edu sinu tegemistel.