5. märts 2009

Kuala Lumpur

Nonii, esimesed 8 tundi rannust koju labitud. Tulemus Kuala Lumpur. Kohutavalt vasinud olen, maandumise ajaks arkasin vaid korraks ules, kui rattad maad puutusid, uinusin taas ja arkasin kui inimesed pusti tousid ja kasipagasit otsima hakkasid... Ei tea, kust mul see meeletu uni tuleb.
Olla reisija, on raske. Ei saa aru? Ei usu? Aga nii see on... Parast mone inimese tundma oppimist ja poole aasta koos elamist, on raske uks hetk kotid pakkida ja nagemiseni oelda.
Tosi kyll, nagemiseni on lihtsam oelda kui huvasti...
Nuud on jaanud veel 5 tundi lennujaamas passida 13 ja pool tundi lennukiga Londonisse lennata, 10 tundi londonis veeta ja moni tund veel lennukis ning Tallinnas ma olengi.
Lennata mulle meeldib. Lennukites on head soogid ja joogid... Mina ja minu loputu soogiisu:D
Egas midagi.
Naeme varsti!!!!

Kommentaare ei ole: