1. september 2008

Alice Springs

Trip on labi. Kaisime Uluru juures ara, ilus oli. Toesti oli ilus. Ilusam, kui arvasin. Kondisime ka umber tema. Pilte seal teha vaga ei tohtinud, austusest aborigeenide kultuuri ja usu tottu... Kivi peale ronima me ka ei lainud. Selle sama austuse tottu. Kings Canjonisse laksime kah. Seal hakkas vihma sadama, esimest korda ule 8 kuu. Tegime vaikse peo ja jargmise paeva Sharroni ja Pauli tervislikku olukorda arvesse vottes, otsustasime jaada veel uheks ooks.
Nuud olen siin. Alice Springsis. Hakkan homme tood otsima. Loodan, et leian too.
Katkendid minu motetest ja jutust:

Triin/ Alice Springs says:
tammeke
Triin/ Alice Springs says:
ma tahan kooli
Tamm. says:
sul veab siis ju, homme hakkab kool pihta ju
Triin/ Alice Springs says:
:D
Triin/ Alice Springs says:
sa ei taha?
Triin/ Alice Springs says:
tahaks normaalset, igavat, argipaeva elu... vahelduseks
Triin/ Alice Springs says:
tahaks oma tuba ja riidekappi
Tamm. says:
tahaks tegelt kyll, aga ma ei tea mida 6ppida
Triin/ Alice Springs says:
see polegi oluline
Triin/ Alice Springs says:
ma arvan
Triin/ Alice Springs says:
noh, natuke ikka
Triin/ Alice Springs says:
aga...
Tamm. says:
sa tead mida sa 6ppida tahad w?
Triin/ Alice Springs says:
tahaks tavalist elu
Triin/ Alice Springs says:
ei tea
Vot sedasi on need lood nuud minuga!

Kommentaare ei ole: