5. september 2008

Berri- here I come!

Rahad on labi. Kuna olen liiga aus, ega suutnud valetada voimalikele toopakkujatele, et jaan kauemaks kui 1-2 kuud siis tood ma siit siiski ei leidnud... Eile veel oeldi, et tana helistatakse voib-olla. Kena suhtumine... Igatahes, helistasin siis igasugustesse kohtadesse, et tood saada. Kuskile pimedatele raha koguma (ei vastatud konele), kuskile teemajja aednikuks, millest otsustasin loobuda, sest see koht oleks olnud keset ei kusagit. Rohkem ei kusagil kui keegi eales ette oskab kujutada. See olnuks umbes uks bensiinivotmispeatuspunkt 600km teeloigul, kus pole umerringi mitte midagi enamat kui see sama teemajake... Autopesulasse helistasin, aga isegi sealt oeldi, et 3 kuud on miinimum, mis voetakse. Jargmine kord ehk valetan... Voi ehk polegi mul jargmine kord valetada vaja, sest Anthony, mu kulla sober, lubas, et temaga koos saab Melbournes koik korda =)
Seniks aga lahen kohta Berri. See asub Louna-Austraalia osariigis, 233km (vist) Adelaidest. Ma lahen sinna bussiga, Adelaide on umbes 20h bussisoitu siit, Alice Springsist. Vahva teekond saab olema, pikendan oma 6000km veel paari tuhande km vorra...
Seal Berris elab ligi 7000 inimest, Bundabergis elas... u 60000 vist (ja tundus ikka liiga pisike), seega see Berri on siis kula pohimotteliselt. Hea koht linnuvaatluseks... Aga muud mul ule ei jaanud hetkel. Praegu on raha nii palju, et saan sinna kohale soita, (loodetavasti), paari oo eest maksta ja suua natuke osta ja siis on jama, ehk saan hosteliga kuidagi kaubale...
Bussi tegin endale hunniku juustusaiu kaasa, et ma mitte mingi hinna eest tanklasse midagi ostma endale ei laheks, sest mida mul pole on raha.
Olgu, Internetis mind siis ilmselt monda aega ei nae, kui seal juhuslikult tasuta internetti pole- mida ma muidugi ei usu, see on ju siiski Austraalia!
Seega, Berri- better be good!

2 kommentaari:

nana ütles ...

Ma mõtlesin, et mul on rahadega sitasti...

triinulood ütles ...

Naed, ei olegi Eestis elu koige hullem:D Aga siin on neid rahamuresid kergem lahendada lihtsalt!