14. veebruar 2010

Iguazu

Uruguay on uhel pool nuud! Kaisime Sallyga ilma elektrita kalurikulas ja age oli! Sinna soitsime labi paduvihma autokastis! Me olime labimarjad, ma motlen LABIMARJAD kui kohale joudsime, tuba oli vaike ja niiske ja siis oli kull selline tunne, et tuleks koju ara... Igatahes. Jain ohtul kell 8 vist juba magama, vahepeal ules argates, magasin hommikuni ja siis oli ilm juba ideaalne! Kaisin rannas, hiljem Sallyga majakas, nagime merilovisid ja soime kalaburgerit (parim kalaburger, mida elus saanud olen!!) ning olin lihtsalt onnelik, et siiski sinna kulasse lainud olin!
Jaime uheks ooks veel sinna ja jargmisel paeval, juba hommikul kell 8, soitsime sealt ara. Imearmas koht oli ikka... Igatahes... ara soitsime taas veoautoga, aga kuna ilm oli ilus, sai auto kabiini otsas asuvatel toolidel istuda!! Vagev oli!
Laksime Sallyga Coloniasse, kus oobisime oo ja tema laks Buenos Airesesse ja mina hakkasin ules poole randama mooda Uruguay- Argentiina piiri. Iguazu kosed oli jargmine siht. Tee laks ullatavalt edukalt. Uruguay- Argentiina piiril passikontrollis hakkasin inglise poistega raakima. Ka nemad olid teel Iguazusse ning praegu olen koos nendega. Vaga naljakad poisid on. Loputud naljad, mis sealt tulevad... Kui joudsime Concordiasse (piirilinn Argentiinas), saime teada, et buss Iguazusse tuleb alles kell 19 ohtul... Meil oli aga kell 8 hommikul alles... Poisid uurisid valja, et seal linnas on kuumaveebasseinid, veetsime oma paeva istudes koige kulmemas basseinis:)
Joudsime ka Iguazusse uleeile. 3 tunnise hilinemisega, kulmas bussis, aga kohale joudsime! Tom tegi ohtusoogiks karrit ning hiljem laksime peole. Hommikul magama ja natuke hiljem hommikul koski vaatama! Nii palju nalja sai kui taksos koskede juurde soitsime...oeh. Kosed olid vaga voimsad, krokodilli nagime ja palju ilusaid liblikaid. Ainuke suur viga minu jaoks olid uleliigsed turistid... Liiga palju neid. Nagin ara ka esimsed eestlased.
Ohtul tulime koskede juurest tagasi ja kuna olime peol kainud eelmisel paeval siis laksime varakult magama. Tana hommikul kell 11 soidame edasi Saltasse. 23 tundi bussisoitu!!!!!!

Im done with Uruguay now! I went to the village without electricity with Sally! It was awesome. We had to drive there on the back of the car and it was raining like crazy! When i got there i just wanted to go home it was cold and wet and room was small. On the next day sun was back and mood was back too. I went to the beach, light house and had a fishburger (best fishburger ever).
next morning we left the village on the top of the car cabin. Went to Colonia where we spent a night and i left to come Iguazu and Sally went to Buenos Aires. In Concordia ja met 3 english guys in the bus. They are really funny. We spent a day in hot springs in Concorida because we had to wait for the bus from 8 am to 7 pm. Then we had over 12 hours busride to Iguazu. In a cold bus. But we made it. Went to see Iguazu falls. It was great! And all those butterflys! Nice. Beautiful!
Today we will go to Salta. Well we will be there tomorrow- its 23 hours busride!