13. märts 2008

Kohal!

Sydneysse joudsin. Esmaspaeval. Reis kulges kenasti, oo Londonis oli kummaline, kaisime kuskil mustade pubis, aga mulle meeldis. Teistele mitte vist.
Elame hostelis. Suht Sydney kesklinnas, oleme sebinud endale juba Uus-Meremaalase, kes paistab meiega kokku kolivat. Nimi on David. Aitas meil tana elukohta otsida ja ma leidsin talle tana too. Kui ta seda nuud ara ei kakerda:D
Linn on aarmiselt ilus. Ei usugi, et kuskil suures linnas elaks, loodust ja eramaju on tohutult. Ma ei teagi, kuidas seda nuud oelda, aga litse voi neid prostituute on ka palju. Meie tanavas on neid kah... Tammeke pakkus Annika suitse neile siin uks ohtu:D Ja gay baaris kaisid nad kah. Ma tollasin Davidiga sel ajal. David ei usugi, et ma Annika ja Tammega sober olen ja et meil plaanis elada siin on... Ta arvab vist, et ma varsti putku panen. Eks naha ole!
Kaisime Vaikses ookeanis ujumas, mis pole uldsegi mitte nii vaikne. Uued paevitused on ujumiseks taiesti mottetud, lained loovad nad kohe seljast minema. Hahaha.... Ilmad on ilusad. Loodust on palju. Tana nagin eestlasele kummalist pilti... Tavaliselt lendavad meil varesed vms linnud parvedena pea kohal. Koik on vast nainud musti linde pea kohal koledat larmi tegemas... Aga tana ei olnud larm nii kole ja polnud nad varesed kah. Nahkhiired olid hoopis ja prussakad on siin taiesti tavalised koduloomad...
Umbernurga pood on ka tore. Selline pisike pood, koik muugil ja netipunkt ka veel lisaks ja muujad on vist muumaalased voi sellised tommud ja aktsendiga inglise keelt raagivad. Olen kaks korda juba odavamat hinda saanud:D Naeratavad, kysivad natuke vahem raha ja teevad silma. Uks andis veel vaikse sokolaadi ka kaasa.
Plaanitav elukoht saab olema rannarajoonis, toeliselt kena vaade oli uhel kohal ja aarmiselt soodne. Tood pole veel vaga otsima hakanud, aga lootust on see ikka leida endale.
Olen nuudseks vist piisvalt kiidulaulu laulnud, et lopetan siis. Rahul olen hetkel!

Triin, Sydneys 21.22

Kommentaare ei ole: