22. august 2008

Cairns

Oleme vahepeal siis Cairnsi joudnud. Palju on juhtunud. Suhted on imelikud... Cairns on paris tore!
Eile kaisin oomarketil, igasugust Austraaliasuveniiritrani muudi seal. Omamoodi... Parast seda kylastasime pubi, kus oli konnaralli. Panime panused oma konnadele. Sharroni konn sai eelvoorust edasi ja seetottu sai ta pileti krokodillifarmi ja uks Ameerika paar andis ka teise pileti meile, sinna samasse farmi. Tana hommikul arkasin kell 8 ules, et minna oma benjihyppele. Poolel teel torni ronides motlesin kyll, et ma ei suuda ju seda teha. (ma kardan pisut korgust). Tornis aare peal seistes ja alla vaadates oli jube. Aga ara tegin! Karjusin vist kyll koige rohkem, kuid ara tegin. Hirmus oli. Parast hypet oli tunne, et mina suudan ka krokodillidega voidelda kui vaja:D Siin ma olen. Siiani ei suuda uskuda, et sealt tornist pea ees alla tulin. 3 fotot ja dvd on ka toestuseks mu hyppest.
Hiljem laksime Kurandasse. Ka seal olid marketid. Paris kenad. Uks naine suutis mulle natuke ehteid pahe maarida (ma otsisin ka ehteid, et ta ei pidanud palju pingutama)...
Ja siis. Ma ostsin oma elu kalleima veini (30AUD), mida varsti telgi ees tarbima hakkan. Hind ilmselt pole koige hullem tegelikkuses, aga ma olen siiski backpacker, kes soob tavaliselt 4 korda nadalas nuudleid ja pakib juurikaid... Aga hea vein oli. Maitsesin enne.
Kurandas kaisime ka murgisteelukate loomaaias. Tarantlid, maod, sisalikud, skorpionid ja muud saarased olendid. Huuh. Mees, kes ekskursiooni seal tegi, vottis tarantli ja skorpioni enda katte. Suht jube. Aa. Kurandasse laksime algul uldse uhte koske vaatama. Selle vaatasime ka siis ara lopuks ikka. Ilus oli. Aga Austraalia korgeima kosega Wallman vmt (268m vms oli vist) vorrelda ikka ei saa.
Homme lahme krokodillifarmi kylastama (millest algues!s raakisin) ja parastlounal hakkame korbe poole soitma=)
See ya later mates!
P.S ma nuud ei tea jalle, millal mind Internetis naha on.

2 kommentaari:

E v e ütles ...

Just mõtlesin, et mis sinust saanud on:P

triinulood ütles ...

Elus olen, koigist konnadest, amblikutest ja parismaalastest hoolimata:D