31. märts 2008

Alone in the middle of the nowhere!

Jah, Tamm ja Annika on nuud Sydneys ja ilmselt saavad seal toole. Mina olen hetkel veel Bundabergis, rahakotis umbes 30 taala... pangakaardil 6 krooni ja ei tea, kas olen teinud just oma elu parima tehingu voi viimase lootuse metsa keeranud. Kohtasin mina siis uhte meest teel jargmisesse hotelli. Tegime olled ja ta pakkus mulle tood. Koik kolas liiga hasti, et tosi olla... Ja motlesin, et ega ta mulle uuesti jargmisel paeval enam helistama ei hakka. (ta lubas helistada), aga helistas! Kysis, kas olen endiselt huvitatud ja et helistab uuesti siis esmaspaeva hommikul. Seetottu pidin ara utlema oma toost farmis. Endal raha pole... Aga tuup magas sisse ja lubas paeva jooksul helistada uuesti. Olen ma nuud jamas voi puhtas onnes. Ma ei tea endiselt. Narvipinge ja meeleheide valitsevad mu ule. Ma toesti ei tea, mida teha... ja mida loota. Tegelikult ainult loota ongi veel jaanud.
Kui viimased 30 taala on otsas siis ilmselt minust niipea midagi kuulda pole!
Triin... lootmas ja ootamas

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Kõik loksub paika;)
Peab loksuma;)