23. märts 2008

Tomatid

Esimene tomatikorjamine oli hoopis tana, laupaeval. Tousime siis kell 5, et 5.30 valmis olla. Ei kujutanud ettegi, milline see tomatipold valja voiks naha... Ullatus oli suur. Kujuta ette endale nuud uhte aaretult suurt kasvuhoonet. Aarmiselt suurt... ja vota kile/klaasseinad ara ja ongi tomatipold. Tomatid, mida korjasime ei olnud muidugi ilusad punased. Eii. Ilusad tomatid pidime maha viskama, sest need olid ulekupsed ja pehmed. Nii ma siis korjasin 15 ambrit rohelisi tomateid. Ma tegelikult ka ei osanud oodata, et selliseid tomateid korjatakse... Vahepeal sadas natuke vihma ja paris talutav oli. Selg on natuke haige, aga elus ja terve olen!
Tamm ja Annika tahavad tagasi linna minna (Sydneysse), ma vist lahen vaatan pohja poole, kui olen natuke raha kogunud. Ja kunagi hiljem tagasi Sydneysse.
Eile nagin oma esimest kanguru (zoos) ja uhte emu. Loomaaiad ei ole ikka minu kohad. Loomi on tore kull naha, aga alati kui ma neid seal vaatan on mul neist kahju... Ebaoiglane, et nad puuris peavad passima (araleierdatud jutt muidugi). Kuigi loomaaialoomadele vist isegi meeldib, kui neid vaatamas kaiakse? Ma vahemalt loodan, et neile meeldib.
Ilmad on muidu endiselt soojad (eile oli ikka liiga soe)...

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

sauki Triin:)
Meil saabus siin talv, hullud hanged ja puha, aga meil oli juba nii mõnus soe ja kevadine et ei taha kohe üldse leppida selle ilmaga:(
Kaua st mitu tundi peab tomateid korjama ja mille järgi palka saate?
kas kavatsed üksi edasi minna siis?
Tead igatsen Sind, sellist mõnusat jutukaaslast ja mõtetejagajat ei ole ma kohanud:)
Kallistan!