5. jaanuar 2010

Kolumbias

Olen otsapidi Louna-Ameerikas nuud. Palav on ja ohku tundub vahe voitu, kuigi oeldi, et on vaid 12 kraadi sooja. Vb olen millestki valesti aru saanud.
Uks ecuadorlane andis mulle 10 usa senti, et saaksin interneti eest maksta. Oleks pidanud akki sinna hoopis minema, vahemalt uks sobralik inimene:D
Kolumbiasse joudsin siis turvavaravad hakkasid kisama mu 4 malukaardi ja malupulga parast:)
Oo moodus mul Madriidi lennujaamas porandal. Natuke kylm hakkas vahepeal. Praegu on kohalik aeg 21.43.... kodus midagi 3 umber? Uni on meeletu igatahes.
Kell 6 vist lendan endasi Limasse.

Hey
Im in South-America already. It is a little too hot and humid but it is supposed to be only 12 degrees outside... dont know, maybe i understood something wrong.
One guy from ecuador gave me 10 usa cents so i could use the internet. Maybe i should have gone to Ecuador instead- at least one friendly person:D
When i got to Colombia the security gates went crazy. I had 4 memory cards and a memorystick in my bag :)
Last night i spent on the airport floor in madrid. It was a bit cold. At the moment it is 9.43 pm here and at home it is about 3 am? anyway im really tired.
I guess at 6am i fly to Lima.

OK, it is all good :)

Ok, koik on hasti :)

Kommentaare ei ole: