23. oktoober 2008

Kust alustada?

Kuu aega pole sonagi kirjutanud siia. Ei tea, kas on ainult Internet ( selle puudulik kiirus) selles suudi voi milles asi on. Igatahes. Alustan.
Apelsine olen korjanud umbes 5 nadalat nuud. Tana oli viimane paev. Nagin palju amblikke. Huntsmanid on suhteliselt suured. 4-5 cm siruulatus vms:D aga nad on ohutud. Mark utles: "They may bite you and you would feel a pain but you won't die". Lohutus missugune. Elu pidi ka silme eest ukskord labi jooksma aga ei jooksnud. See oleks pidanud juhtuma kui haarasin apelsini jarele, millel oli redback peal. Must amblik, mille tagumikul ilutseb punane jutt, laik. Murgine. Oh seda oudust... Selle puu apelsine korjasin siis uhelt poolt puud hiilides ja teiselt poolt hiilides, et mitte mingil juhul seda redback uuesti enam naha.
Tanja kukkus redeliga puu otsast alla. Koige ulemiselt pulgalt. Kukkus ja kaotas ilmselt ka hetkeks teadvuse, sest ei liigutanud end monda aega. Hiljem selgus, et loi pea vastu redelit ara. See oli paris oudne. Aga koik on korras:)
Moned kenad peod on olnud. Berri kevadpidu, toeliselt kena ohtu oli! Ja siis on siin "poolakas" Till. Till on saksa nimi vms. Meil siin kaks Tilli! Igatahes, vestlus:
Till: "Where are you from"
Ma: "Estonia".
Till: "Ooh, I'm half Polish"

Moned paevad laksid mooda:
Till: "Do you like vodka"
Ma: "Eem"
Till: "Do you drink a lot of vodka in Estonia?"
Ma: "Eem"
Till: " You are from East-Europa, you must drink a lot"
Ma: " Eem"

Uhel teisel paeval:
Till: "I'm half Polish, I like vodka. You are slavik!"
Ma: "No"
Till: " Yes you are!"
Ma: " No"

Ja monel jargneval paeval:
Till: "I'm half Polish, I like vodka. Do you like vodka" Do you drink lot's of vodka?"
No jah. Ja nii meie vestlused kaivad! =D
Soe on meil siin ka! Eelmine nadalavahetus veeres see temperatuur meil siin 35 kraadi umber. Tana on kulmem. Aga tundub, et kui valjas on umbes 25 kraadi sooja siis hakkab seda vaheks juba jaama. Saab ka minust soojaarmasaja ehk lopuks?
Aga olgu. Elu on endiselt ilus ja muretu!

Kommentaare ei ole: