3. veebruar 2010

Paha sunnipaev ja Buenos Aires ja Uruguay

Lendasin siis Cuscost Buenos Airesesse. Oeh. Lend oli veider. Peruu lennujaamas kysiti, kas reisin uksinda, jah vastuse peale kysiti, miks. Ma hakkasin muigama ja utlesin, et reisin uskinda lihtsalt... Ma olin vaga segaduses. Alguses motlesin, et tuup, kes kotti kontrollis uritas juttu teha vms aga see oli ilmselt mingit sorti turvakontroll... La Pazis olin lihtsalt vasinud ja veetsin terve paeva internetis, selle asemel, et vaatamisvaarsusi kulasta... Paha mina... aa lend Cuscost La Pazi moodus esimeses klassis mingil pohjusel. Hahaa... Nii kui maha istusin suruti mahlaklaas ja varske ajaleht nappu. Hihii.
Joudsin Santa Cruzi, kus pidin veetma umbes 12 h. Oobimiskohta mul ei olnud ja hakkasin siis kahe backpackeriga raakima, et kuhu nad lahevad voi mis nad teevad. Nad siis reisisid mingite argentiinlannadega, kes laksin hotelli magama. Poisid panid mu nende tudrukutega kaasa ja hotellis ma magasin tol ool. Nende nimed olid Maria-Jose ja Pilar. Seebikas. Mina hispaania keelt ei oska ja nemad ei osanud ka vaga palju inglise keelt, aga koik sai raagitud, mis vaja ja toredad olid nad! Hommikul laksime koos lennujaama, kust nemad lendasid edasi varem kui mina. Ma istusin siis ineternetis ja tegin aega parajaks, uurisin infot oma hosteli kohta ja niisama. 30 min enne lendu hakkasin siis minema lennuki poole. Olin esimeste varavate juures kui kuulsin oma nime valjuhaaldist. Motlesin, et ok, kiirustan siis natuke. Kuulsin nime juba teist korda... Ja siis hakkasin juba pabistama natuke, kuigi 20 min oli veel aega. Siis erinevad kontrollid ja turvavargid kobistasid ja olid aeglased ning viimastest kontrollidest labi saades kuulsin juba kolmandat korda enda nime, jooksin siis lennuki poole, kus ootas mind tige hispaania keeles raakiv naine. Utles midagi, et kas ma ei kuulnud, et mind kutsuti vms. Igatahes... Ma olin terve lennukitaie inimesi enda jarele ootama pannud:) Nuud siis teate, kui kedagi valjuhaaldist kutsutakse mitmeid kordi siis on terve lennukitais inimesi ootamas kedagi kuskil. Haahaa...
Joudsin Buenos Airesesse, kus mind tabas umbes 38 kraadi sooja. Algul tundus monus, aga parast paari tundi voodis higistamist hakkas vastik.
Ohtul kaisin mingil kontserdil koos hostelirahvaga, jargmisel paeval kaisime surnuaias. See ei ole selline tavaline surnuaed... see on selline... hmm... Surnutele on ehituatud nagu vaiksed ausamad ja nad nagu polegi pariselt maetud... Kunagi laen pildid ules. Nagin ka Evita hauakivi... Voi siis seda kambrit, kus tema ja ta perekond on. Hiljem jalutasime mingit suurt metalllille ja jaapani aeda vaatama.
Jargmisel paeval kaisin turul ja Argentiina jalgpalli vaatamas! Algus ja lopp olid seffid, kuidas need inimesed laulavad ja mangule kaasa elavad. See oli paris voimas!! Mang ise ei olnud koige elavam ja meie meeskond kaotas kah... Aga siiski, suureparane kogemus.
1.veebruar. Minu sunnipaev. Ostsin endale pileti Uruguaysse. Randa. Ohtul kaisime Mingisugusel trummishowl, mis oli lahe tegelikult.
Kogu mu Buenous Aireses oleku ajal ei olnud mul aga erilist tuju.
Tana (eile siiski juba) hommikul lahkudes Uruguay poole laks tuju paremaks, tundsin mereohku ja ilm polnud enam nii palav. Uruguays hakkas bussis uks poiss minuga raakima, et kust ma parit olen (ta nagi mu veidras keeles kirjutatud passi) ja siis raakisime terve bussisoiduaja juttu. Joudes bussijaama aitas ta mul osta suua ja bussipileti Punta del Diablosse (loodan, et see on oigesti kirjutatud kohanimi). Antonio oli ta nimeks.
Bussis istus minu korvale uks backpacker Sally Austraaliast. Selgus, et meil oli sama sihtkoht ja sama hostel! Ajasime juttu, magasime ja joudsime kohale... Vaike kalurikula, ranna, lainete, surfiga. Vihma kull sadas, aga rand on siin. RAND!!!! Kaisime koos soomas ja jalutamas ja siis jain mina magama:) Heheee...
Hetekel on naeratus ja tuju tagasi, eks nais kui kauaks:)

My flight from Cusco was in business class. In La Paz i wasnt bothered to do anything- was too tired so i spent some time on the internet. When i got to Santa Cruz i talked to some guys to ask where they were going to stay for the night ( i had about 12 hours to spend before my next flight). They sent me with their friends to sleep in the hotel. They were Argentinan women Pilar and Maria- Jose. Heehee. Names from the sope-opera.
In the morning we went to the airport together, they flew away before me. When i started to go to the airplane 30 min to the flight i heard my name. It took me some time before i made it to the plane and by that time i had been called for 3 times and the workers wasnt really happy. I had made the whole plane full of people wait for me... They had changed the time of my flight or something but i didnt notice it... oops...
When i got to BA it was about 38 degrees outside. At first it was nice but after 2 hours sweating in the bed it wasnt too good anymore...
In the evening we went to some srot of concert with the people from the hostel. Next day we visited cemetery where they have Evita and after that we saw some sort of metal flower and japanese garden. Next day we visited presidents castle and markets and then we went to see Argentinan football! It was cool! Well the beginning and the end at least:D People singing and having fun. The game itself wasnt the best- bit too calm but the atmosphere was cool! Definetly happy that i went there!
1 of Februrary i bought a ticket to Uruguay. Here im now. Here is a beach! Well, its raining but i dont care yet. Its beach and breeze and its nice!!!!!!

Kommentaare ei ole: